کوینسینو - سایت های رایگان، کسب درآمد از ارز دیجیتال

کوینسینو - سایت های رایگان، کسب درآمد از ارز دیجیتال

معرفی سایت ها، ربات ها، و ایردراپ های رایگان برای کسب درآمد رایگان از ارز های دیجیتال
کوینسینو - سایت های رایگان، کسب درآمد از ارز دیجیتال

کوینسینو - سایت های رایگان، کسب درآمد از ارز دیجیتال

معرفی سایت ها، ربات ها، و ایردراپ های رایگان برای کسب درآمد رایگان از ارز های دیجیتال

کوین پات و ترفند های جدید برای افزایش درآمد

کوین پات چیست ؟

کوین پات یک کیف پول واسط است که از 5 ارز دیجیتال، بیت کوین، بیت کوین کش، دوج کوین، لایت کوین، دش کوین، پشتیبانی میکند و به چند سایت معتبر متصل است و میتوان پنج ارز را به صورت رایگان جمع اوری کرد. سه سایت بیت کوین پرداخت میکند و یک سایت بیت کوین کش و یکی دوج کوین و یکی لایت کوین و دیگری دش کوین. و با هر کلایم در سایت ها سه توکن (توکن خود سایت) دریافت میکنید که قابل تبدیل به ارزهای دیگر است.  آموزش کوین پات و کسب درآمد از آن برای ثبت نام کلیک کنید

برای کسب ارزهای دیجیتال بیشتر از سایت های متصل به کوین پات ترفندهایی وجود دارد که ما قصد داریم به شما عزیزان آنها را آموزش دهیم با همراه باشید.  

ترفند سایت های مون (Moon)
در سایت های مون بیت کوین، مون دوج کوین، مون لایت کوین، مون بیت کوین کش و مون دش که هر 5 دقیقه با هر Claim کردن بیت کوین، دوج کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و دش کوین رایگان میگیرید میتوانید این دریافتی را تا 5 برابر یعنی 500% افزایش دهید. تصویر زیر را بری درک بیشتر موضوع ببینید.
شما هر بار که به سایت Coinpot مراجعه کنید مقداری بیت کوین در حساب شما جمع شده که با فرشدن دکمه Claim آن را به حساب منتقل میکنید. اما با انجام کارهایی میتوانید آن را چندین برابر بیشتر دریافت کنید.

Claim amount : مقدار بیت کوین دریافتی شما
Daily loyalty bonus : امتیاز وفاداری که اگر هر روز حداقل یک یا دوبار Claim کنید روزانه 1% افزوده میشود تا به 100% برسد
Referal bonus : به ازای هر زیر مجموعه فعال 1% به دریافتی شما افزوده میشود.
Offer bonus : آفر های پیشنهادی که با انجام این آفر ها تا 100% به دریافتی شما اضافه میکند در هر بار Claim
Mystery bonus : پاداش مخفی که خود سایت بر اساس عملکرد شما به شما میدهد و متغیر هست از 1 تا 100% در هر بار Claim
Mining bonus : پاداش استخراج که با در اختیار گذاشتن مرورگر تان به سایت و استخراج تا 100%  دریافتی شما را بیشتر میکند (پیشنهاد نمیکنیم!)

ترفند سایت بونوس بیت کوین (Bonus bitcoin)
سایت بونوس بیت کوین با هر بار Claim کردن به شما از ۱ تا ۵۰۰۰ ساتوشی پرداخت می کند که در بیشتر موارد این عدد کمتر از مقدار متوسطی است که این سایت پرداخت می کند. برای اینکه با هر بار Claim کردن مبلغ متوسط سایت را دریافت کنید باید در زیر دکمه Claim بر روی Change your claim settings کلیک کنید.
سپس پنجره جدیدی باز می شود که دو قسمت با نام های Claim alarm و Claim amount را خواهید دید. در اینجا باید تیک مربع جمله Always receive the average claim amount را بزنید. این گزینه به معنی آن است که شما خواهان آن هستید که با هر بار زدن دکمه Claim میزان متوسط مبلغ پرداختی سایت را دریافت کنید و از این بعد شما با هر بار Claim کردن مبلغ ثابتی را دریافت خواهید کرد که بیشتر از دفعات قبلی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد